Meni Zapri

Spletni piškotki

Spletna stran www.konveks.si uporablja piškotke z namenom, da vam omogočamo enostavno in boljšo uporabniško izkušnjo. Vsi tvoji podatki so shranjeni varno in v skladu s trenutno zakonodajo in skladno s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (v nadaljevanju GDPR) do zaključka obdelave oziroma do tvojega preklica.

Kaj so piškotki?

Piškotek je informacija, ki se shrani na računalniku ali mobilni napravi ob ogledu spletne strani, ki ste jo obiskali. Piškotki omogočajo preprostejšo uporabo, saj shranjujejo vaše nastavitve za internetno stran (jezik ali naslov) in jih aktivirajo ob ponovnem zagonu. Na ta način so informacije prilagojene vašim potrebam in običajnim načinom uporabe. Poleg preprostih informacij o nastavitvah, lahko piškotki shranijo tudi veliko osebnih podatkov (ime, e-poštni naslov), za katere potrebujemo vašo privolitev. Če jih niste omogočili, ne moremo dostopati do datotek na vašem računalniku. Aktivnosti zbiranja in pošiljanja piškotkov uporabniku niso vidne, lahko pa v nastavitvah izbranega internetnega brskalnika izberete možnost odobritve/zavrnitve zahteve za shranjevanje piškotkov, brisanje piškotkov in spreminjanje drugih zahtev v zvezi s piškotki.

Zakaj jih potrebujemo?

Piškotki so temeljnega pomena za zagotavljanje uporabniku prijaznih spletnih storitev. Najpogostejše funkcije e-poslovanja (na primer dodajanje izdelkov v košarico, plačilo, vpis naslova za dostavo naročila) ne bi bile mogoče brez piškotkov. Interakcija med spletnim uporabnikom in spletno stranjo je s pomočjo piškotkov hitrejša in enostavnejša. Z njihovo pomočjo si spletna stran zapomni posameznikove preference in izkušnje, s tem je prihranjen čas, brskanje po spletnih straneh pa je tako bolj učinkovita in prijetna.

Piškotke uporablja večina spletnih strani, saj omogočajo priročen način za ohranjanje sveže in primerne vsebine, ki je v skladu z interesi in preferencami spletnih uporabnikov. Na podlagi statističnih podatkov o obiskanosti spletne strani, ki jih prav tako omogočajo piškotki, lahko upravljavci spletnih mest ocenijo učinkovitost zasnove svojih spletnih strani, kot tudi ustreznost vrste in števila oglasov, ki jih ponujajo uporabnikom na svojih spletnih straneh.